Et dag i København.

I onsdags havde min søster og jeg en rigtig hyggelig dag i København. Vejret var perfekt, hvilket var heldigt, for vi havde planglagt at tag en tur med kanalrundfarten. Det er første gang jeg harprøvet det. Men det er bestemt ikke sidst gang! Hvis du ikke har prøvet det kan jeg varmt anbefale det. For det koster ca 40 kr (hvilket jeg synes er ok for sådan en tur) pr billet for en time, og det er sjovt at se København på den måde. Man må tag mad og drikke med i solen. Så min søster og jeg købte en is, som vi sad og nød imens vi var ude og sejle. 

PicMonkey Collage

Jeg får tidlig fri om onsdagen, og min søster fik sent fri fra sit arbejde. Så for at få tiden til at gå var jeg inde i Tivoli, (hurra for Årskort) hvor jeg fik set deres påfugle mor med sine 5 unger og slappe af med en bog. 
DSC_0035DSC_0042PicMonkey CollageDSC_0044DSC_0050DSC_0051DSC_0052 DSC_0054DSC_0057DSC_0056DSC_0058DSC_0066

Da vi var færdige med kanalrundfarten tog min søster og jeg videre til Nørrebro parken. Hvor vi spiste aftensmad med min mor og hendes kæreste. Det var en super god idé (vi havde først snakket om, at vi skulle spise et sted i byen, men det her var meget bedre) og perfekt måde at slutte dagen af på, for så fik vi hygget med dem, inden jeg tog hjem.  photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

4 thoughts on “Et dag i København.

    • Mange tak 😀 Jeg var ved at grumme tær over billederne, for jeg synes at det var svært at tag dem, når man ikke sad/stod stille. Det er virkelig hyggeligt, og jeg vil varmt anbefale det, hvis dig og Anders vil opleve noget i København 🙂

  1. Det var det helt bestemt! Det er ikke sidste gang at jeg gør det 🙂

    Tak for det med billederne 🙂 Jeg var ved at grumme tær over billederne, for jeg synes at det var svært at tag dem, når man ikke sad/stod stille.

    Knus

Skriv et svar

