Instaspam

Uge 30 i 2015.

   

  1. Fandt nogle lækre ting for mit gavekort til Bog&idé.
  2. Elsker kirsebærrene lige nu. Og kan ikke få nok af dem.
  3. Mie og jeg hygger i Tivoli, hvor vi blandt andet fik en lækker is
  4. Og vi fik og set på nogle fede ting i deres butikker. Har lyst til at eje det hele. 

 

  1. Turen går til Næstved. Men man skulle tro, at jeg skulle ud og rejse. 
  2. Vi har tændt grillen op, og har lavet en lækker middag. 

Hvis du vil se flere af mine billeder. Hedder min bruger Mabrsa.  

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

3 thoughts on “Instaspam

Skriv et svar

