#fredagsbog.

Min fredagbog i uge 29

DSC_0004

I den her uge har jeg haft fornøjelsen af at læse Will Grayson, Will Grayson af John Green og David Levithan. I starten havde jeg det rigtig svært med bogen. Jeg kunne ikke lide dens opstilling, og jeg blev mere og mere forivret over den. Men da jeg fandt ud af, hvordan det hele hang sammen, begyndte jeg at nyde bogen.

Jeg er lige blevet færdig med den, og jeg er så glad for at jeg gav den en chance, for det er en super skøn bog! Det er gået hen og blevet min yndlings bog med John Green, for fortællingen er fantastisk og jeg kunne hele tiden se den som en film. Det er en rigtig skøn sommer læsning, og jeg vil varmt anbefale den, hvis du ikke har læst den. 

  Har i læst den, og hvad er jeres fredags bog? photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

2 thoughts on “#fredagsbog.

Skriv et svar

