Instaspam

Uge 28 i 2015.

   

  1. Der bliver holdt fødselsdag i 34 grader. Pyh. 
  2. Så fik jeg endelig set sæson 5 af GOT. Nøj en sæson afslutning. Vil have mere. Nu!
  3. Det er farligt at handle i Rema, når de har tilbud på vandmeloner. 
  4. Mie og jeg er til særvisning af Paper Towns.

  

  1. Lidt flere stemnings billeder fra vores dag med Paper Towns.
  2. Det er fredag og min mor, søster og jeg hygger med vafler.
  3. Og vi forsætter med pizza til aftensmad, som er lavet med en bagesten. 

Hvis du vil se flere af mine billeder. Hedder min bruger Mabrsa.  

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

