4 år

I dag gik det lige op for mig at min blog har 4 års fødselsdag. I de 4 år er der virkelig sket meget, så jeg er glad for at jeg fik øjnene op for blog verden. Det her bliver et kort indlæg, for jeg vil enlig bare gerne sige tak til alle jer der besøger min blog. Og ikke mindst tak til jer der skriver en kommentar og en e-mail. Det er utroligt dejligt at i vil bruge tid på det.

I den tid jeg har jeg skrevet på min blog, har jeg været så heldig at møde en del interessante mennesker, og oplevet utrolig mange fede ting. Jeg har haft en stille periode på min blog, pga. alle de spændende ting jeg har gang i. Men bare rolig jeg elsker at blogge, så jeg har ikke tænkt mig at stoppe med det. Jeg håber at i nyder sommer vejret, der endelig er kommet til Danmark 😀

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

17 thoughts on “4 år

  1. Tillykke med bloggen.. troede faktisk at du havde blogget meget længere tid. 😀
    Håber du har en skøn sommer.

    Knus ❤

Skriv et svar

