Nyt system til bøgerne

For noget tid siden fik jeg stillet mine bøger i farveorden. Da jeg gjorde det fik jeg vist det på instagram. Men jeg glemte at vise det på bloggen. Jeg har længe gået og haft lyst til at gøre det, da jeg tænkte at det kunne se super fedt ud. Så i lang tid har jeg kigget på billeder, på instagram, Booktubere, der stiller deres bøger i farveorden osv for at få noget inspiration til farveorden. Det tog meget længere tid end jeg lige havde regnet med, dels er der en del bøger, og det var svært med farverne grøn, blå og lilla, pga alle de forskellige farver der med dem. Siden jeg gjorde det, har jeg rykket lidt rundt på bøgerne, men nu er jeg tilfreds med det. I den første kasse har jeg mine ulæste bøger. De fleste af dem er anmelder bøger. Der fra har jeg de pinke, røde, orange, gule, brune, grønne, blå, lilla, sorte, og hvide bøger. De bøger der står lidt for sig selv på tredje række, er mine koge bøger.DSC_0061

Før min nye system havde jeg bøgerne efter deres genre, hvilket var fint nok, men jeg blev træt af at se på det. Jeg var lidt usikker på om jeg vil kunne holde ud at have bøgerne stående efter en farveorden men nu, hvor jeg er har gjort det er jeg super glad for det. Det kom bag på mig at jeg havde så mange farvede bøger, men det er kun fedt, for så er det endnu sjovere at have dem stånede på den her måde. Imens jeg har skrevet det her indlæg, kom jeg til at tænke på, at jeg aldrig har vist mine bøger på bloggen, så hvis i vil se dem, må i endelig sige til 🙂 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

5 thoughts on “Nyt system til bøgerne

  1. Det er noget af det jeg glæder mig mest til med at flytte – at få ny orden i mine bøger! Desværre så er ikke Billy-reolerne ideelle til farvesortering, pga højdeforskell i hyllerne>

  2. Ej, hvor er det bare blevet virkelig fint! Det kan være jeg skal forsøge, at gøre det samme hjemme i min reol 🙂 Jeg får i hvert fald lysten til at gøre det nu!

    /www.mitbogunivers.blogspot.com

  3. Uh, min indre boghandler ville få tics af at køre det system herhjemme. Jeg ville slet ikke kunne have den uorden i genre og alfabet. Haha. 😀

    • Haha kan godt genkende følsen. Sådan havde jeg det selv i starten. Men jeg elsker det her, så nu må vi se hvor længe det holder 🙂 Det kunne forresten være sjovt at se det med dine bøger 😛

Skriv et svar

