Sommerferie

DSC_0202

(Et billede fra sidste år)

Når jeg får fri er det endelig blevet min tur til at få sommerferie 😀 Jeg har haft nogle hårde uger med skolen, og en del at se til i fritiden. Så det bliver skønt med noget ferie. Jeg har nogle aftaler i løbet af sommerferien som jeg ser frem til. Ind i mellem aftaleren bliver der tid til at slappe af med en bog eller to, så det bliver en skøn sommer. Jeg håber bare at vejret bliver stabilt, så man kan nyde sin ferie i dage i solen. Hvis du vil læse mere om min sommer, kan du gøre det her.

Har i sommerferie?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

One thought on “Sommerferie

  1. Håber du får en vidunderlig sommerferie.. ❤
    Jeg går jo hjemme, så har egentlig altid ferie, men jeg prøver alligevel at gøre lidt forskel.
    Ja og så har Søren snart ferie, så prøver jeg også at holde lidt ferie der..

    Knus ❤

Skriv et svar

