#fredagsbog.

Min fredagbog i uge 26

I de her dage læser jeg Revolution af Louise Haiberg. Jeg har haft bogen i et stykke tid nu. Men jeg har udskudt at læse den, for jeg vil ikke afslutte serien og mine eventyr med Dominic. Jeg ved ikke om det giver nogle mening 😛 Meen jeg har været nysgerrige med, hvad der vil ske med Dominic og Syranthia. Og ikke mindst Benjamin. Så der for kunne jeg ikke udsætte det mere. Jeg er godt i gang med bogen, og indtil videre er jeg ikke blevet skuffet over den. Tværtimod. Louise skriver som altid fantastisk, og det er dejligt at blive underholdt af hendes skønne skrivestil, og personerne i bogen. 

  Har i læst den, og hvad er jeres fredags bog? photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

