Ego indlæg #12

Min sommer. 

Alexia laver nogle torsdag tag indlæg, hvor hun besvare en masse random spørgsmål. For noget tid siden, skrev havde hun nogle spørgsmål om hendes sommer. Jeg synes at det var nogle super fine spørgsmå, og jeg har fået lov til at låne dem. Hvis i vil se hendes svar, kan i se dem her

Hvad er dine planer for sommeren?
Jeg har del planer. Først og fremmest har jeg fødselsdag i Juli måned. Jeg skal se filmene Magic Mike XXL og Paper towns. Jeg har en Bunch aftale, et møde med bogklubben og en (måske 2) sommer fester, som j. Jeg skal holde lidt ferie i københavn. Jeg håber at vejret bliver bedre, så jeg kan komme ud og nyde byen. Sidst men ikke mindst har jeg snakket med min veninde i Jylland om at jeg skal besøg hende, hvor vi blandt andet, har snakket om, at vi gerne vil en tur til Tyskland. Jeg har en del bøger, som jeg gerne vil have læst, så jeg håber at kan nyde dem ind i mellem aftalerne. 

uuyBedste sted at nyde sommeren i København?
For mig er det nogle af de mange grønne områder der er i byen. Der er blandet andet Nørrebroparken, Assistens Kirkegård  osv. Når det er for varmt til at lave noget som helst, er det ret at være ved de åbne steder, hvor der er vand. Det kan fx være ved  steder som Fisketorvet, og kanalerne. I år håber jeg at jeg kommer en tur eller to til Tivoli, og en masse nye steder i København. Så hvis i kender nogle gode steder i byen, må i endelig komme med dem.

Favorit sommerblomst?
Jeg synes at de røde Valmue blomster er så pæne, når de spreder sig på markerne. Der udover er jeg også helt vild med vilde roser, hyldeblomster og Kirsebærblomsterne. 

Hvad skal du lytte til i sommer?
Alle mine ynglings sange på Spotify. Lukas Graham har lige udgivet et nyt album. det er fantastisk, så jeg kommer helt sikkert til at høre en del til det. Der udover er der også nummerne som Jason Derulo – “Want To Want Me”, OMI – Cheerleader, Ulige Numre – København, Jógvan – Best Kept Secret osv

DSC_0202

Hvor bader du?
Det er meget sjældent at jeg bader. Men hvis jeg gør det sker det på stranden. Men når jeg tænker over det, så tror jeg at det er over 2 år siden, at jeg har gjort det, for sidst jeg var på stranden, gik jeg bare i vandkanten.

Hvor længe skal du have fri fra arbejde?
Jeg har en dejlig lang sommerferie der begynder den 26/6 og slutter den 10/08.

DSC_0199

Hvad ser du frem imod?
Alle de lange og (forhåbentlig) og stabile lyse sommer nætter, hvor man kan sidde uden for og nyde stemningen. Der udover ser jeg også frem til alle de dejlige aftaler, der står i min kanlender.  

Hvad ser du ikke frem imod?
Alle insekterne og de dage hvor man ikke kan holde varmen ud. 

Hvad skal du købe i sommer?
Der er en del bøger jeg gerne vil købe. Blandet andet Prodigy af Marie Lu, Maze Runner – Dødskuren af James Dashner og Hende du forlod af Jojo Moyes. Der er en del kreative ting,  til min kalender, og sidst men ikke mindst vil jeg gerne købe Big Hero 6. Jeg har som sagt fødselsdag, så nogle af de her ting, kommer sikkert på ønskelisten. 

DSC_0211

Favoritduft om sommeren?
Duften fra alle blomsterne i naturen. Jeg er fx helt vild med duften fra hyldeblomsten, og roserne. Der udover elsker jeg duften af ny slået græs, og duften fra folks haver når de sidder og griller. 

Hvad kommer til at irritere dig i sommer?
Varmen når den bliver over de 25 grader, og alt den larm der kommer til at være på kollegiet om aftenerne. 

PicMonkey Collage

Hvad drikker du om sommeren?
De kolde drikke. Som cola, isvand, juice, smootihe iste osv. Jeg er ikke så god til de varme drikke her om sommeren, så hvis jeg skal drikke nogle af dem bliver det ofte te. 

Hvad er det bedste at spise om sommeren?
Grill mad, er noget af det bedste jeg ved, og det med at gå og nyde en is. Der udover kommer jeg elsker jeg ærter, og alt det her lækkere frugt der kommer i sommer månederne, som jordbær, kirsebær, osv.

Hvad skal der ske i jeres sommer?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

