Baymax som POP figur

 

DSC_0026

I starten af maj måned bestilte jeg en POP figur med Baymax over i Ebay. Jeg har set en del af de her POP! figurer. Men for mit vedkommenden, var er det min første. Så jeg var ret spændt på at de hvordan den vil være. Jeg gav 75 kr for den, så jeg sparet en del ved at købe den over Ebay. Man kunne også købe den nogle steder, for de kostede mere end 100 kr. Men det eneste forskel var at man vel få kassen med, og den er jeg ret lige glad med, så jeg havde ikke noget imod at den ikke var der, for jeg vil alligevel tag Baymax ud af den. 

Jeg fik den i starten af Juni måned. Og nøj hvor er den sød! Inden jeg købt den, var jeg lidt usikker på om jeg vil købe den. Men da jeg så den var jeg glad for det, og det er bestemt ikke den sidst POP! figur jeg køber. Den er virkelig nuttet, og jeg elsker at den ligner den fra filmen. Man kunne også få en Baymax, hvor den har sin rustning på. Men jeg synes at den er sødest uden. Jeg er overrasket over hvor stor den er, for jeg har fået en opfattelse af at POP! figurer er små. Men på den anden side, så er Baymax også stor i filmen, så det gør mig ikke så meget. Filmen er forresten kommet ud i butikkerne i løbet af Juni, og jeg er så fristet til at købe den! Hvis i vil købe Baymax, kan i gøre det her

Har nogle af dem? 

PicMonkey Collage

3 thoughts on “Baymax som POP figur

  1. Ej hvor er den bare skøn! Jeg har også selv overvejet at invistere i en magen til! 🙂
    Jeg har selv en skøn Harley Quinn figur stående på min bogreol, og jeg er helt sikker på, at jeg skal have anskaffet mig nogle flere på et tidspunkt.

Skriv et svar

