Instaspam

Uge 24 i 2015.

   

  1. Jeg er blevet forelsket i serien Sense8 <3. Så den første serie på få timer. Vil ønske der var flere afsnit 
  2. Til eksamen med Informationsteknologi (niveau D), hvor jeg fik 10. Jeg troede at jeg vil få 2 eller 4. 
  3. Efter min eksame, hygger min veninde og jeg med vores uge lige middag med grill og nyeder solen.  
  4. Jeg har fået weekend, og den starter med hygge med smoothie (prøver en ny opskrift af) og en god bog.

Hvis du vil se flere af mine billeder. Hedder min bruger Mabrsa.  

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

