Ego indlæg #11

Enten – Eller? #3

Læs også Enten – Eller?  #1 og #2

I kender sikkert de her enten- eller? indlæg. Jeg synes at de er ret gode, og sjove at lave. Jeg har ikke så mange indlæg med dem, og det er noget tid siden, at jeg sidst har lavet et, så jeg tænkte at det kunne være hyggeligt at lave et igen. Hvis i har forslag til nogle. Så må i meget gerne skrive dem i kommentaren. 

Cola light eller Cola Zero?
Cola light! 100 %! Jeg kan bedst lide den, fordi jeg synes at den er tættest på smagen af en Cola. Jeg synes at det var mærkelig da de første Cola Zero kom ud i butikkerne nu hvor de har en light. Jeg bryder mig ikke om Cola Zero, og jeg vil langt hellere drikke noget andet, hvis ikke der er flere colaer eller light tilbage. For jeg kan ikke lide smagen af den, da jeg synes at den er alt for vandet.

iOS eller Android?
Android. Alle de touch mobiler jeg har haft har været med Android systmer, og det bliver jeg nok ved med at vælge, med mindre Appel laver et andet styresystem. Da jeg sidste gang kiggede på en ny mobil, overveje jeg at købe en iPhoen. For jeg kan godt lide designet på deres telefoner, men jeg synes at det andet er så kedeliget og upersonligt. Så jeg valgt en Android og jeg vil nok altid vælge Android.

Rød eller blå?
Her er jeg meget usikker. For jeg har altid støttet den røde fløj, men jeg synes at de har skuffet en del. Men på den anden side kan jeg ikke lide Lars lykke, og hans måde at køre politik på.. Jeg synes at vigtigt at vi hjælper og støtte hinanden i landet og samfundet. Så det må være rød. Selv om at jeg synes at det er skulle vælge imellem pest eller kolera. 

Sommer eller vinterferie?
Jeg elsker ferierne uden set hvad. Det er dejligt med dem, midt i vores travle hverdag. Men hvis jeg skal vælge en af dem, må det blive sommerferien. Jeg synes at vinterferien går alt for hurtig, så inden man får set sig om så er den overstået. Sommerferien er super dejlig, fordi den er længere, vejret er fantastisk, og sidst men ikke mindst har jeg fødselsdag i sommerferien. Så der er ingen tvivl om at det er den ferie jeg nyder mest. PicMonkey Collage

London eller Berlin?
Begge to er nogle skønne byer, og begge byer besøgte jeg i den samme sommerferien 2011,( med et halvt døgn i mellem rejserne) og det var en stor oplevelse at besøg dem. Berlin havde jeg set før, men det var første gang at jeg oplevet London. London faldt jeg pladask for. Jeg følge mig hjemme med det samme, og hvis nogle spurgte om, hvor jeg vil rejse hen, hvis det skulle være nu og her, vil jeg uden tvivl sige London. Min mor og jeg så en del ting, men der er så mange ting, som vi ikke fik oplevet, så jeg håber, at jeg en dag kan vende tilbage til byen. Lige nu går jeg og leger lidt med tanke om, om man skulle besøg den alene eller med en veninde.  

Mode eller madbloggere?
Madbloggere! Jeg er begyndt at følge en del af dem, for jeg synes at de er hyggelige at følge. Jeg kan specielt godt lide dem, der også skriver lidt om deres hverdags liv ind i mellem opskrifterne. Jeg synes det er fedt at få inspiration nye opskrifter på den måde, og jeg elsker dem, der bruger smukke farverige stemnings billeder af det de skriver om. Jeg synes at Modebloggere er så kedelige. Der er så mange af dem, uden nogle personlighed, og det er ret trist. Der er nogle enkel stykker der skildre sig ud fra mængden, men det er ikke mange. Detsvære. 

Æseløre eller Bogmærker?
Da jeg var yngre var jeg ligeglad, og jeg lavede tit æseløre i bøgerne. I dag kan jeg stadig bruge det, men det er meget sjældent, for jeg vil helst bruge et bogmærke. Jeg har en del af bogmærker, og hvilket kun er super fedt, for jeg kan godt lide at noget at vælge i mellem. Min bogmærkesamling vokser hele tiden, jeg har lige blandt andet købt nogle sommerfugle bogmærker fra Ebay, og der udover jeg kunne godt finde på at købe nogle magnetiske bogmærker.

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

2 thoughts on “Ego indlæg #11

  1. Sikke en sjov indlægsserie. Nogle af spørgsmålene kan jeg slet ikke vælge imellem eller ville være helt foruden (jeg drikker f.eks. hverken Cola Zero eller Cola Light, og jeg har aldrig været i London), men hvor siger det meget om en person, at få stillet tingene op på den måde. 🙂 (Jeg er i øvrigt også mest til Android og Bogmærker).

    • Mange tak 😀 Det er altid sjovt at høre, om andre folk den samme mening, eller om de mener noget helt andet 🙂 Du er velkommen til at låne idéen 🙂 Knus

Skriv et svar

