Nye bogudgivelser i juni (2015)

Jeg har prøvet at smalet nogle af de bøger der kommer i købet af Juni. På bogens titel er der et link til bogen på forlagets hjemmeside eller Plusbog, så i selv kan læse mere om dem 🙂

Untitled-1

 

Der kommer utrolig mange spændende bøger i løbet af juni, lige til bøger med sukker sød kærlighed, til dem med de mere alvorlige emner. Der kommer mange flere bøger end dem jeg har fundet, men nu har jeg valgt at tag dem, som jeg på en eller anden måde finder interessant. Der er rigtig mange af dem, som jeg håber på, at jeg kommer til at læse, og at de kommer hjem på min hylde. 

Det er ikke alle bøger jeg kommer til at købe, men jeg skal helt sikkert have Lola og Naboens sønTvivlen og Prodigy. Jeg var vild med de første bøger, og jeg glæder mig som et lille barn til forsættelsen. I den her måned har Lovebooks, read-along med Lola og Navboens søn. Jeg deltager lige så snart jeg har fået fat i bogen. Har i planer om at læse med? Tvivlen kommer først den 23 Juni, så den bliver sikkert først købt i Juli måned. 

Udover de 3 glæder jeg mig til Maze Runner – Dødskuren som er den sidste bog i The Maze Runner serien. Jeg glæder mig til at få afslutningen og nogle svar på alle de spørgsmål jeg har til alt det er er sket. Jeg er utrolig glad for at Forsonet udkommer så hurtigt efter den forrige bog. The Demon Trappers er en af mine ynglings serier. Jeg har givet 5 stjerner til de to forrige bøger. Det er en utolig spændende serie, og jeg glæder mig til at læse mere om Riley og Beck. Fik jeg sagt at jeg synes, at coveret er utroligt smukt? 

Kærlighedsbreve til de dødeForsvundet og Mit hjerte og andre sorte huller lyder som nogle sørgelige historier. Jeg har ikke været særlig god til de bøger, hvor selvmord, død  og tunge emner er et af hovedemnerne, men jeg synes at de lyder interessante på, hver deres måde. Så jeg kunne godt finde på at læse dem. 

Hvad glæder i jer til at læse i Juni måned? 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

5 thoughts on “Nye bogudgivelser i juni (2015)

  1. Bare lige til info udkommer Dødens Instrumenter 6 også i denne måned, hvis du evt var interesseret 😉

Skriv et svar

