Eurovision 2015

Så i Eurovision Song Contest? Efter den første semifanle var jeg i tvivl om at jeg vil se finalen. Men nu hvor jeg har set det er jeg ret glad for at jeg gjorde det. For jeg synes at det var et ret fint show. Specielt sangen. Jeg blev positivt overrasket over dem, og godt underholdt af dem. Jeg synes at det var den helt rigtige der vandt i år. Jeg har en del favoritter blandt sangen, og de kommer her:

Hvad synes i om showet, og var det den rigtige sang der vandt?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

One thought on “Eurovision 2015

  1. Jeg har næsten ikke set det, jeg syntes desværre ikke at det er så spændende mere 🙂 Danmark røg ud, og det var lidt trist, men heller ikke en vindersang. Derudover elsker jeg sangen Beauty never lies, men den gik vidst heller ikke videre. øv øv! 🙂

Skriv et svar

