Et par af de hurtige #7

 

11160024_10206593707020661_738598987614946318_o

  1. I går fik jeg endelig købt min billet til Jylland, efter 30 min vente tid hos DSB. 
  2. Jeg skal afsted i morgen og det bliver fantastisk at komme afsted. 
  3. Fortiden har Jeg har en del bolde i luften. Det bliver mere og mere seriøs med det projekt, som mine venner og jeg arbejder på. Det hedder Vennepunkt, og det skal være et sted for folk mellem 25-40. Jeg er ret spændt på at se, hvordan det kommer til at gå med det. Men vi alle sammen tror på det, og vi glæder os til at starte det.
  4. Der udover har 3 andre bog bloggere og jeg dannet en læse klub i KBH. Jeg har længe været på udkig efter en. Jeg kender ikke nogle af dem, så det bliver sjovt at møde dem. 
  5. Lige nu er jeg ved at skrive en IT opgave i skolen, som jeg skal til eksame i en gang i Juni. 
  6. I aften skal min veninde og jeg lavet hjemmelavet Kyllingenuggets og pomfritter. Det er første gang at vi prøver at lave Kyllingenuggets. Så jeg er lidt spændt på at se, hvordan det bliver. 
  7. Lige nu har jeg lyst til at læse den ene kærlighed historie efter den anden. Så hvis i kender nogle gode nogle på dansk, må i meget gerne forslå dem. Da jeg altid er på jagt efter nye kærligheds bøger. 
  8. Jeg glæder mig til at vejret bliver mere stabilt i det, så man kan komme ud og nyde det. 
  9. I går var min mor og jeg inde og se Far from the Madding Crowd, som var super flot lavet. 
  10. Jeg har fået købt Baymax (fra Big hero 6) som en pop figure. Det er min første figur, så det bliver spændende at se, hvordan den ser ud. hvis jeg bliver vil med den, kunne jeg godt finde på at købe flere af dem.

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

