Samarbejde med Plusbog

For nogle uger siden blev jeg spurgt om jeg vil lave et samarbejde med Plusbog.dk. Plusbog er en fordelsklub. Så hvis du er medlem hos dem, kan du spare op til 90% på deres bøger. Jeg har været medlem hos dem i lang tid og jeg synes at det er genialt et koncept. Jeg har aldrig oplevet noget dårligt ved dem. Så der skal meget til før, at jeg afmelder mit medlemskab hos dem. Så jeg tænkte at det kunne være spændende, med et samarbejde med dem. 

Untitled-1

Det er ret enkelt at være medlem af siden. Den første uge er gratis. Der efter betaler du 99 kr om måneden. Hvilket jeg med glædeligt betaler for at få fat i Plusbog billige bøger. Jeg har sparet en del penge, ved at være medlem. Jeg har fx købt After af Anna Todd til 19 kr da den lige var udkommet, og nu venter jeg på en pakke med Anna og det franske kys af Stephanie Perkins til 49 kr, og Half Wild af Sally Green til 129 kr. Der er et stort udvalg af bøger (som noget nyt har de også fået e-bøger og lydbøger) og jeg synes at det  er super lækkert. Der er ikke nogle begnings perioder, så du kan melde dig ud, når du har lyst, hvilket er ret smart. Du kan læse meget mere om Plusbog. og se deres tilbud her

Kender i Plusbog, og er i medlem af siden?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

2 thoughts on “Samarbejde med Plusbog

  1. Kender faktisk godt plusbog og har brugt siden nogle gange, dog kun til at købe bøger til andre.
    Jeg synes de har super mange fede tilbud og hvis man er den store bog shopper kan jeg virkelig godt se fordelen ved at være medlem hos dem.
    Jeg tror ikke selv jeg er typen den ville købe bøger til mig selv, jeg kan godt li at man kan låne på biblioteket og så aflevere dem igen.. men det er jo meget en smagssag.. Nok mest fordi jeg ikke tror jeg kommer til at læse den samme bog mere end en gang. 😀

    Knus ❤

    • Ja plus bog er en super smart side til os der ikke kan lade hver med at købe bøger 😛 Dog kan jeg godt se at 100 kr er mange penge, hvis man har det fint nok med at låne bøgerne. Jeg havde det på samme måde som dig, før jeg blev blogger 🙂

      Jeg synes bare at det er fedt at du er begyndt at læse igen 😀

      Knus ❤

Skriv et svar

