April 2015

tb10

Har den her måned gået, som du gerne vil have det?
Ja det synes jeg. Jeg synes at det har været en super hyggelig måned. Den har været flydt med dejlige dage, med familien og vennerne. Der har været en del aftalte ting, også har der  været en del spontane ting, som fx en tur til P3, #Kinotur, og en gå tur med veninden. I løbet af April måned, har jeg været til 3 fødselsdage, en påskefrokost, jeg har haft en skøn omgang med Readathon osv. Jeg har nydt det fuldt ud, så det har været fantastisk.

Hvad har underholdt dig i løbet af den her måned?
Jeg har fået læst en del bøger i løbet af April måned. De alle sammen var utrolig spændende på hver deres måde, så jeg tror at det er der for at jeg fik læst så mange bøger. Udover det har jeg set en del på tv3, og en del serier som Gossip girl, Arrow og Outlander. Alle 3 ret underholden, på hver deres måde. 

Bøgerne: 

2

Jeg har været vildt heldig med månedens bøger. Alle har været super gode, og der har ikke været en der har skuffet mig. Infernoet af James Dashner havde jeg svært ved at begynde på, men det gik super hurtigt med den til sidst. De to sidste fik jeg læst bøger fik jeg læst til Readathon, og jeg er glad for at det lige blev de to jeg fik læst. For det kørte der ud af med dem, og de sluttet begge to på en sindsyg spændende måde. Specielt After er jeg helt vild med, og det er nogle dage siden jeg har læst den, men jeg kan stadig ikke få den ud af hovedet 

Filmene:

PicMonkey Collage

Jeg har fået set to danske film i April, og det synes jeg er ret sjovt, for jeg er ikke så god til danske film. Skammerens datter er en af mine yndlings bøger, så jeg havde store forventinger til filmen. Den var fantastisk lavet, når vi snakker om opsætning og kostumer. Men der manglede en del fra bogen, så der for har jeg givet den 3 stjerner. Lang histoerie kort blev en spontan #kinotur. Jeg havde ikke de store forventinger til filmen. Men jeg blev positivt overrasket over den. Den var overraskende underholden, og skuepillet var godt så dem  får også 3 stjerner

Den største optur?
Det må være alle de hyggelige stunder der har været i April måned. Jeg har nydt dem, og jeg er glad for at de har været der. Readathon har nok været en af måndens største af de største opture. Jeg synes at det gik super godt med at læse, og jeg fik slået min rekord i at holde mig vågen. Readathon er der kun to gange om året, så jeg vil ønske at der var flere af dem. I skolen har der også været nogle spændende fag, Der har fx været et, hvor vi skulle lave noget med reklamer og gps. Hvor vi skulle arbejde med Google Mapps. Vi skulle designe en app, som man kunne bruge et kort til, hvor der vil komme nogle reklamer frem. Jeg lavet en til zoo. Det var gruppe arbejde, men jeg arbejde alene, og jeg fik 10. Det var et sjovt fag, og jeg vil havde ønsket at vi havde mere tid med det.

Den største nedtur?
Vi er flyttet over i et andet lokale. Og jeg hader det. For det er lille, og det er meget ælder end det vi kommer fra. Det er et typisk foleskole lokale, så det er virklig surt. Det ser ikke ud som om, at vi får de gamle lokaler tilbage, så vi må bare vænne os til dem.

Har du fået noget spændende i løbet af måneden?
Jeg har ikke fået købt særlig meget i den her måned. Jeg har købt 2 Tupperware flasker, så jeg har en til skolen, og en til min træning. På Ebay har jeg købt et nyt cover, sådan en løbe ting til min mobil, så jeg kan have den rundt om arm i trængescenteret. Der udover har jeg købt et par nye høretelefoner, (mine gamle gik i stykker :() men jeg har ikke modtaget dem endnu. I går købte jeg Anna og det franske kys af Stephanie Perkins  og Half Wild af Sally Green på Plusbog. Det er to bøger, som jeg længe har ventet på. Så dem glæder jeg mig til.

Din mest brugte App på telefonen? 
Cover artJeg har brugt Rain sounds en del, specielt når jeg læser eller skal slappe af. Det er sådan en der kan afspille vand lyde. Så du kan fx få lyde med regn på ruden, bølgerne på stranden, torden osv. Det lyder måske mærkeligt. Men det er super dejligt, at have den tændt imens jeg læser, eller hvis jeg ikke kan sove. 

I løbet af måned har jeg oplevet: 

  • Jeg har holdt Resten af min påskeferie.
  • Hvor der blandet var der en påskefrokost med familien
  • Jeg har været til 3 fødselsdage. Mine venindes, og to hos familien. 
  • Jeg har set to film i biograf.
  • Jeg har været i P3
  • Jeg har været et smut i Tivoli
  • Jeg har nydt det gode vejr.
  • Jeg har deltaget i årets første Readathon.
  • Haft hyggelige stunder med pigerne fra gangen.

                   

Hvad glæder du dig i næste måned?
Jeg skal en del ting i løbet af Maj måned, og jeg spekulere på om jeg overhovedet kan klare alle aftalerne. Men jeg må bare tag en dag af gangen. I Maj skal jeg til to konfirmationer, ud og spise med nogle venner, jeg har to biograf aftaler. Blandet andet den nye Avengers film. På søndag (d 3) skal min veninde og jeg spise brunch i Kbh. Når vi har spist, går vi over og slapper af i Tivoli. Jeg håber at jeg kan komme til Jylland, også er der Roskilde mesterskaberne med skolen. 

Jeg håber at i har nydt jeres måned. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

2 thoughts on “April 2015

Skriv et svar

