Et kort besøg i Tivoli

Det dejlige ved at have et årskort til Tivoli, er at man kan besøg Tivoli når man har lyst til det. Det benyttede jeg mig i går, da jeg skulle vente på min veninde. Vejret var for godt til at sidde et eller andet sted på Kbh H. Så jeg besluttet mig for at gå igennem Tivoli, og hvor var det hyggeligt der inde! Folk sad i små stole og nød solen eller gik rundt og kiggede på blomsterne. Hvis det ikke var fordi jeg skulle på #kinotur med veninden, kunne jeg godt havde slået mig ned på en bænk og læse i en bog.

Jeg var der inde i ca 20 min, og jeg fik taget lidt billeder. Blandet andet af en smuk påfugl, der stod så tæt på mig, at jeg kunne røre den. Jeg har et eller andet med påfugle, så det var super fedt at se dem. På søndag skal jeg der ind igen. Så der håber jeg at jeg får taget nogle flere billeder og at vejret bliver lige så godt, som det var i går. 

Har i været i Tivoli i år? DSC_0156DSC_0157DSC_0160DSC_0161DSC_0162DSC_0163DSC_0164DSC_0159DSC_0173DSC_0171DSC_0168DSC_0167DSC_0170DSC_0174

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

4 thoughts on “Et kort besøg i Tivoli

  1. Kan seriøst ikke huske hvornår jeg sidst har været i tivoli.. Det er vel snart 10 år siden eller sådan noget. Jeg bliver nød til at tage til KBH snart og så må jeg rundt og se lidt på byen og tivoli. 😀

    Knus ❤

    • Hehe så var det måske på tide at du fik set stedet igen 😀 Der er super hyggeligt. Både om sommeren, til Halloween og julen. Jeg kan enormt godt lide at være der uden for turist sæsoen, for så er det til at være der inde 🙂 Du må lige sige til, hvis du kommer til kbh 😀

Skriv et svar

