Instaspam.

Uge 17 i 2015.

   

  1. I mandags var jeg forbi Dr byen, hvor jeg var gæst hos P3,
  2. Efter mit besøg hos DR, var der gang møde på kollegiet, med te og kage.
  3. Tirsdag lavet jeg pizzasnegle. Så jeg havde noget til min madpakke.
  4. Endnu et forårs billede.

    

  1. Jeg sidder klar til årets første Readathon.
  2. Så er den første bog fundet frem, og jeg har slået op på den første side.
  3. Maden er blevet lavet, og jeg får en lille pause fra bøgerne.
  4. Jeg er blevet færdig med den første bog. Så hvad skal jeg så læse?

    

  1. Det blev After, som er rigtig god.
  2. Vi er ved at komme ud på natte timerne, men jeg ligger stadig og læser.
  3. Efter lidt søvn er jeg klar igen. Jeg håber at jeg når at blive færdig med After.
  4. Jeg blev færdig med After og jeg fik læst lidt på Englefald. 

Hvis du vil se flere af mine billeder. Hedder min bruger Mabrsa.  

 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

