Read-a-Thon foråret 2015 #2

Har i nydt jeres oplevelser med Readathon? Det her er min 4 omgang og det er nok været den bedste omgang af dem alle sammen. Jeg har nydt det fuldt ud, og det har været super hyggeligt at følge alle jer andre der deltog i Readathon. Jeg fik læst 2 bøger og over 830 sider. Så jeg er godt tilfreds og her er lidt om mine 24 timer.

       

Kl 10:00 Jeg vågner og tænker over, hvilken ting jeg mangler for det hele kan blive klar kl 14. Det første jeg starter med at tag op og handle ind til døgnet. Der efter fandet jeg kødet frem til lasagne, skiftet senge tøj, fandt bøger og slacks skålen frem. Så jeg kunne være klar til kl 14. 

Kl 14:00. Yes så er vi i gang. Jeg har valgt Skyggernes bog af Haidi Wigger Klaris og den første side er vendt. Ih hvor er det spændende. Det er så hyggeligt at se andres folk glæde på de sociale medier, og hvad for nogle bøger de læser. Det går der ud af med Skyggeernes bog, og inden jeg får set mig om er det allerede tid til at lave aftensmad.

kl 18:30. Jeg går i gang med at lave min lasagnen. Imens jeg laver maden og nyder den, holder jeg en kort pause fra bøgerne, og sidder lidt på nettet. 

kl 20:30. Jeg er blevet færdig med Skyggebogens bog, og skikke en fantastisk bog. Men hvordan kunne den slutte på den måde, Jeg vil vide hvad der sker! Nu! Imens jeg læste Skyggernes bog, fik jeg skrevet lidt med Haidi over Instagram og det var super hyggeligt. Jeg er kan ikke beslutte mig for, hvad jeg skal læse, så jeg spørg på Twitter. Der peger folk på After. Så det blev den, og nøj hvor er den god! Jeg var lidt skæmt af bogens strøelse. Men det går der ud af, da jeg først kom i gang med den, og det var virkelig fedt. 

Kl 04:30. Jeg er så træt at jeg ikke kan holde bogen oppe. Så jeg beslutter mig for at gå i seng. 

kl 08:00. Jeg vågner op og tænder for Tv2, for der en lille indsalg med John Green. Jeg synes at det var alt for kort! Der fra går jeg straks i gang med After. For jeg bliver nød til at vide, hvordan det ender med Tessa og Hardin. Jeg elsker dem. Jeg elsker den ping pong der er mellem dem, og de heftige gnister der er rundt omkring dem. Jeg forstod Tessa, så jeg grinte når Hardin kom med en flabet bemærkning, og mit hjerte blødte når han gang på gang svigtede hende. Jeg ser frem til den næste bog. Heldigvis skulle den komme til sommer. 

kl 13: Jeg er blevet færdig med After og jeg går i gang med Englefald af Susan Ee. Men jeg er helt færdig. Så jeg får ikke læst særlig meget af bogen. Så jeg hygger mig lidt på Twitter i stedet for. 

Havde i et godt døgn, og gik det som i havde håbet på?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

11 thoughts on “Read-a-Thon foråret 2015 #2

    • Det var super hyggeligt 🙂 Det er en af de bedste omgange jeg har haft.

      Samme her! Jeg har ihvertfald sat krydset d 17, hvor det bliver holdt igen ❤

  1. Ville så gerne ha været med, det ser så hyggelig ud…
    Vi var jo på weekend, så kunne desværre ikke rigtig være med.. 2 kapitler fik jeg læst hele weekend. 😀

    • Det var super hyggeligt, men jeg tror nu mere at jeg vil have været på et weekends ophold, for det ser ud som om at i har det rigtig hyggeligt 🙂 Og fedt at du stadig fik læst lidt 🙂

      Hvis det er så er næste omgang den 17 Oktober 🙂

      • Det var virkelig også en god tur, så ville nu heller ikke bytte 😀
        Jeg håber jeg kan være med den 17 oktober 😀

        Knus ❤

        • Det kan jeg godt forstå! Jeg havde nok også valgt turen, hvis jeg havde valget.

          Det kunne være super hyggeligt, hvis du gjorde det. Nu har du ihvertfald datoen 🙂

          knus ❤

Skriv et svar

