Read-a-Thon foråret 2015

Om under en halv time er begynder årets første Read-a-Thon. Jeg har glædet mig som et lille barn til den her dag, og nu sker det endelig 😀 I dag stod jeg op ved 10 tiden. Der fra har jeg fået handlet, taget kødet op til i aften, skiftet senge tøj osv. Jeg ved ikke hvor meget jeg vil opdateret her på bloggen. Men i kan læse om mit døgen på Twitter og Instagram hvor jeg hedder @mabrsa. Hvis i også læser, og i opdatere i løbet af dagen, er i velkommende til at skrive en kommentar med jeres profiler. 

DSC_0138

God læselyst og god lørdag! 🙂 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

 

9 thoughts on “Read-a-Thon foråret 2015

  1. #Readathon is the time of year
    for readers to gather for books and cheer
    so read that book, eat that snack
    ‘cause #Dewey’s back

    HAPPY READING!!! 😀

  2. Happy Read-a-Thon!
    Vi er trådt ind i den 21. time og der er under 4 timer tilbage. Dette Read-a-Thon har været mindeværdigt og fantastisk, husk at nyde den sidste del af det til fulde. Der er hele 6 måneder til vi oplever det igen. Tag dig tid til at sende en kærlig tanke til den forfatter du læser, spis de sidste rester i snackskålen, og hvis du har lyst, så smut ud og fjol rundt med os andre på Twitter, blogs etc. 🙂

Skriv et svar

