Nyt til reolen #18

1Jeg har fået en del bøger på det seneste og det er super skønt. Mange af dem er sendt til anmeldelses bøger, og så er der er blevet modtaget nogle uventet bøger fra forlagene. Siden vi er hoppet ind i det nye år. Har jeg selv fået købt to bøger og det er 28 dage af af David Safier og After – Mødet. af Anna Todd. som jeg har fundet på Plusbog.dk. Jeg havde planlagt at købe flere bøger i løbet April måned. Men der har ikke været penge til dem, så dem køber jeg i Maj måned.

Jeg har fået nogle vildt fede bøger til anmeldelse bøger. Blandet andet har jeg fået 3 spændende bøger fra Tellerup. En af dem er  Skyggernes bog af Haidi Wigger Klaris. Jeg har gået og ventet på den her bog, siden jeg så den for første gang på Tellerups hjemmeside. Jeg synes at den lyder vildt fed, og der udover er jeg ret vild med forsiden. Revolution af Louise Haiberg. Blev sendt fra Louise. Med i pakken var der en lille hilsen, samt en hilsen i bogen. Jeg elsker når nogle gør lidt ekstra og uventet med ens bogpakker. Eddus drager af Kirsten Sonne Harild & Lise Bidstrup Det er den tredje og sidste bog fra Tellerup, jeg har kigget en del på dem, siden jeg har fået dem og jeg glæder mig til at læse dem.

Udover Tellerups bøger har jeg fået Rent blod af Sidsel Sander Mittet fra forlaget Facet. Jeg elsker forsiden! Det er lavet af Breth design og det et fantastisk med farverne og detaljerne.  Jeg får helt lyst til at læse bogen bare af at se på den. Det er Sidsel første bog. Så jeg er lidt spændt på at se, hvordan den er. Saft – Rene grønne vitaminer af Sarah Cadji. Har jeg fået af Politikens Forlag.. Jeg elsker at lave juice, og der er nogle spændende opskrifter.  

I Marts og April måned har jeg fået en del uventet bogpakker i min postkasse. Jeg elsker at få dem, for det er sjovt at få nogle bøger, som man ikke havde regnet med. Gyldendal har sendt mig to af dem. Den første var en pakke med bogen Monster af Patrick Ness. Jeg har hørt en del om Monster, så jeg er helt vild glad for at jeg har fået pakken af dem. Udover bogen var der også en masse lækkere sager, som blyanter, notesblok osv. Udover den fik jeg også Jeg ville være enke, og jeg ville være digter af Tove Ditlevsen. Jeg har kigget lidt i bogen, og så vidt jeg kan se er der en masse digte og tekster fra hendes klummer, og det er ikke rigtig mig. Men det er en fin bog, og det kan være at jeg fimder den frem, når der er gået nogle år. Den sidste uventet bog pakke var Som stjerner på himlen af Jennifer Niven. Som er fra Alvilda. Jeg har set bogen. Men jeg har ikke rigtig læst om den. Men nu hvor jeg har fået den, skal jeg helt sikkert læse den, for den skulle være ret god, og jeg har kun hørt godt om den.  

Jeg har fået anmeldt en del af de bøger som jeg har fået, og det har været en blandet fornøjelse. Jeg er helt vild med Lygtemandens datter af Jette Kjær Petersen, Infernoet af James Dashner og Legend af Marie Lu for de er super spændende. Til gengæld fik jeg aldrig læst Celestine af Olga Ravn og Det sidste brev fra din elsker færdig. For jeg blev aldrig fanget af dem. Detsvære. Men det er jo det der kan ske. 

  • Lygtemandens datter af Jette Kjær Petersen. Fra forfatteren. Anmeldt
  • Revolution af Louise Haiberg. Fra Tellerup.
  • Skyggernes bog af Haidi Wigger Klaris. Fra Tellerup.
  • Eddus drager af Kirsten Sonne Harild & Lise Bidstrup. Fra Tellerup.
  • Celestine af Olga Ravn. Fra Gyldendal. Anmeldt.
  • Monster af Patrick Ness. Fra Gyldendal
  • Som stjerner på himlen af Jennifer Niven. Fra Alvilda
  • Jeg ville være enke, og jeg ville være digter af Tove Ditlevsen. Fra Gyldendal.
  • Det sidste brev fra din elsker af Jojo Moyes. Fra Rosinante & Co. Anmeldt.
  • Infernoet af James Dashner. Fra Rosinante & CoAnmeldt.
  • Rent blod af Sidsel Sander Mittet. Fra Facet
  • Saft – Rene grønne vitaminer af Sarah Cadji. Fra Politikens Forlag.
  • Legend af Marie Lu. Vundet via Carlsens Facebook side. Anmeldt.
  • 28 dage af af David Safier. Købt.
  • After – Mødet. af Anna Todd. Købt.

Har i fået nogle spændende bøger?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

