Instaspam.

Uge 16 i 2015.

    

  1. Min veninde og jeg fejer hendes fødselsdag på Rib House. 
  2. Nyder min aften der hjemme og er effektiv på bloggen. 
  3. Søerne i København. Der var vildt mange mennesker, der nød solen. 
  4. Om fredagen stod den igen på fødselsdag, den her gang med familien. 

    

  1. Tulipaner er vidt smukke for tiden. 
  2. Min mormor holder fødselsdag om lørdagen. Det var ugens tredje og sidste fødselsdag
  3. Det er forår, alt er ved at springe ud, og vejret er super lækkert. Jeg er fan.
  4. Søndag aften slappede jeg af med det nyeste afsnit af Outlander. 

Hvis du vil se flere af mine billeder. Hedder min bruger Mabrsa.  

 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

