Et par af de hurtige #6

10662210_10206361906865802_8108705012010197476_o

  1. I går var jeg ude og fejer min venindens fødselsdag. Det var super hyggeligt. Vi havde snakket om at fejer fødselsdagen i Tivoli. Men pga vejret ente vi på Rib Houise. Jeg synes at det er et lækkert sted, og det bliver ikke sidste gang at jeg besøger stedet. For jeg synes at man får meget for penge.
  2. I sidste uge fik vi nye lokaler, og jeg er ikke fan af dem!
  3. Jeg glæder mig til Deweys Read-a-Thon.
  4. Jeg vil gerne have mit eget domæne til bloggen. Men jeg er i tvivl om navnet til bloggen.
  5. I skolen har vi lige nu om apps, reklamer, brug af google mapps osv.
  6. Det er ret spændende.Min veninden er ikke den eneste der her fødselsdag i den her uge. På fredag står den på fødselsdag hos min tante, og min mormor har om lørdagen. Jeg synes at det er super hyggeligt at holde folks fødselsdage. Men 3 på en uge, er måske lige i overkanten.

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

