Deweys Read-a-Thon #1 ( April 2015)

DSC_0071For nogle uger siden skrev Katja det her indlæg om årets første Deweys Read-a-Thon. Da jeg sad og læste det kunne jeg genkende alt det hun skriver om Deweys Read-a-Thon. For jeg har det på samme måde, og jeg glæder mig til den 25 April, hvor Deweys Read-a-Thon går i gang.  

I de næste par dage vil jeg planlægge hvad jeg skal købe ind døgnet osv. I dag har jeg blandt andet fundet bøgerne frem som jeg vil læse, og det blev de her bøger:

  • Skyggernes bog af Haidi Wigger Klaris
  • Englefald af Susan Ee
  • Monster af Patrick Ness
  • Mødet af Anna Todd

Nogle vil måske mene at det er en lille stak bøger. Men jeg er ikke en hurtig læser, og jeg vil ikke følge at det er uoverskueligt inden jeg overhedet kommer i gang med dem. Det er en meget blandet stak bøger, og jeg glæder mig til at komme i gang med dem. Jeg har ingen aftaler i den weekend, og det er jeg utrolig glad for, for så kan jeg nyde de 24 timer, med en masse læsning og hyggen omkring det. Hvis i vil læse mere om det, kan i gøre det her

Skal i være med til det?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

4 thoughts on “Deweys Read-a-Thon #1 ( April 2015)

  1. Jeg er med – men kun halvdelen af tiden, da jeg skal noget søndag. Er ikke 100% sikker på, hvad jeg vil læse – her til morgen lavede jeg helt om på stakken af bøger 😀

    Mvh.
    Den lille Bogblog

Skriv et svar

