Ego indlæg #9

Jeg ønsker mig …

Jeg har fødselsdag i Juli måned. Men i de her dage vil jeg ønske at jeg havde fødselsdag inden for de kommende dage, for lige fortiden er der er godt nok mange ting, som jeg gerne vil have fat i. Nogle af tinge kommer helt sikkert på min ønskeseddel, og så er der noget af det,  som jeg selv må spare op til.

Untitled-1

  • Jeg har ikke været på udlandet i over et år, og jeg kunne virklig godt tænke mig en rejse til en del forskellige steder. Blandt andet Irland, London, Usa osv. Jeg ved godt at jeg aldrig får en rejse, eller nogle af de andre dyre gaver på min ønskeliste. Men der for har man lov til at drømme.
  • Jeg har en Juicer. Men den jeg har er ret gamle. Der udover er den langsom, og den fylder en del. Der for vil jeg rigtig gerne have en ny. Jeg har kigget på Philips HR1855. For jeg synes at den lyder rigtig god.
  • Disney har nogle rigtig søde krus. De to krus fra Frozen, er nogle af dem jeg gerne vil have. Men der er også en del andre krus med Disneys prinsesser, som jeg gerne vil have fat i. Jeg var inde og kigge i Disneys stor i København. De havde ikke dem med Frozen. Så jeg håber at jeg kan finde dem på nettet.
  • Der er utrolig mange bøger jeg gerne vil have for tiden. Blandet er der Half Wald af Sally Green, Anna og det franske kys af Stephanie Perkins, samt Prodigy af Marie Lu og Det blå dyb af Jennifer Donnell.
  • Første gang jeg så en pop figur var da Cathrine skrev om dem på sin blog. Nu har jeg set op til flere af dem rundt omkring på nettet. Og jeg synes at de er mega søde. Speiclet deres disney figur. Jeg vil f.eks rigtig gerne have Baymax, Dory,  Frozen – Anna og Frozen – Elsa.
  • Jeg er blevet helt vild med Outlander, og det kunne være lækkert at have den på dvd.
  • Jeg kunne godt bruge et gavekort til Zizzi, For der er virkelig meget af deres nye tøj, som jeg gerne vil have. Der udover kunne jeg godt bruge nogle nye bukser, overdele og en forårs jakke.
  • Jeg synes at det er rigtig hyggeligt at spille brætspil, og så der for vil jeg gerne have Bezzerwizzer og Settlers. 
  • Sidste år synes jeg at det var ret vildt at folk kunne gå amork over en guldvase. I år kommer Kähler med en sølvvase. Jeg synes at den er noget pænere end guldvasen. Det er heldigvis ikke en jubilæumsvase. Så jeg kunne godt finde på at købe en, på et eller andet tidspunkt.
  • Nu har jeg set og hørt en del om Fujifilms Instax mini 8. Jeg synes at det er super smart, og det kunne være sjovt at tage billeder med sådan et kamera.
  • Ecco er nok kendt for at være en praktiske sko. Jeg kan huske at jeg havde dem som barn, de er fine nok, men jeg synes bare at de er kedelige. Men de har fået nogle  ny modeller, og jeg synes at de er mega fede. Detsvære er de ret dyre (omkring 1000 kr) då det bliver ikke et par sko, som jeg køber her og nu. Men hvis jeg havde råd til det, kunne jeg godt finde på at købe et par i blå, og bruge dem til hverdags brug.
  • Sidst men ikke mindst kunne jeg godt bruge en ny Mascara. Jeg kan ret godt lide Maybellines mascara, og så det bliver sikkert sådan en jeg køber, når jeg løber tør for den jeg har. .

Hvad står der på jeres ønskeseddel?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

 

 

2 thoughts on “Ego indlæg #9

Skriv et svar

