Instaspam.

Uge 14 i 2015.

   

  1. Normal er endelig kommet til byen. Nøj en fed butik! 
  2. Min veninde og jeg er inde og se Insurgent i 3D. Fantastisk film!
  3. Tirsdag aften kom der sne. Det forsvandt heldigvis igen.
  4. Jeg slapper af og ser DR 90 års fødselsdag. Det var et okay show. 

   

  1. Bøgerne jeg har fået og købt i løbet af Marts måned.
  2. Min fredags bog er Infernoet af James Dashner
  3. Min veninde og jeg valgt at tag en spontan tur rundt om søen.
  4. Vejret er fantastisk, og det var dejligt at komme ud og gå.

   

  1. Min mor, søster og jeg er inde og se Skammerens datter.
  2. Der bliver grinte og hygget ved morgenbordet.
  3. Vi har påskefokost med familien.
  4. Min søster og jeg ved påskefrokosten.

Hvis du vil se flere af mine billeder. Hedder min bruger Mabrsa.  

 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

