Små glimt

PicMonkey CollagePicMonkey Collage1

Hvor blev påskeferien af? Jeg synes at jeg lige har fået ferie fra skolen, og nu skal jeg allerede starte igen. Jeg har haft en rigtig dejlig ferie, så det er nok der for at den er gået så hurtig. Jeg har fået nyt energi, og nu følger jeg at jeg er klar til til hverdagen igen. Hvilket er meget godt, for i skolen starter vi på et nyt valgfag, og nye lokaler. 

I påsken har lavet:

  • Fra fredag til tirsdag var jeg hjem til min mormor og morfar. Her fik vi set Xfactor finalen, gået ture osv
  • Jeg har set Insurgent og Skammerens datter i biografen. To underholden film.
  • Om torsdagen kom min veninde hjem til mig, hvor vi bestilte mad, og så en film til det
  • Fredag blev vejret fantastisk, så min veninde og jeg tog en spontan gåtur rundt om slotsøen. 
  • Jeg har fået afsluttet Udvalgt af Louise Haiberg, og begyndt på Infernoet af James Dashner
  • Fra lørdag til i dag (mandag) har jeg været hjemme hos min mor.
  • Om søndagen var der en traditionelt påskefrokost med familien. Da vi havde spist spillede vi bezzerwizzer og settlers. Det var super hyggeligt, og jeg synes at de to spil er vildt sjove, så jeg kunne godt finde på at købe dem, eller sæt dem på ønskeliste. 

PicMonkey Collage2

Hvad har i lavet i jeres ferie?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

