#fredagsbog

Hvis du læser og hvis du er på de Sociale medier. Så har du sikkert set hashtagget #fredagsbog, der kommer frem hver fredag. Med hashtagget #fredagsbog viser eller skriver folk hvilken bog de læser. Jeg synes at det er en ret fin idé, så jeg tænkte at det kunne være sjovt at vise jer, hvilken bog jeg selv er i gang med her på bloggen. Jeg ved ikke hvor tit jeg kommer til at lave de her indlæg, for jeg vil ikke lave dem, hvis jeg ikke læser en bog. Men nu må vi se 🙂

DSC_0008

I dag vil jeg begynde på Infernoet af James Dashner. Jeg synes at Labyrinten var rigtig spændende. Så da jeg var færdig med den, var jeg spændt på at se, hvad der vil ske i Inferonet. Jeg så filmen The Maze Runner, før jeg læste bogen. Da jeg havde læst bogen, var jeg glad for at jeg havde set filmen først. Så jeg har gået og overvejet om jeg skulle vente med at læse Infernoet til at jeg havde set filmen. Men jeg kan ikke vente i så lang tid. 

Fra i morgen af tager jeg hjem til min mor, hvor vi skal se Skammerens datter, og holde påskefrokost. Men jeg har tænkt mig at tag bogen med for jeg regner med at der stadig bliver tid til at læse. Ellers må jeg læse i toget 😛 

PicMonkey Collage

Når jeg kigger på bogen kan jeg ikke lade hver med at klappe i mine hænder (okay det er måske lidt af en overdrivelse. Men i forstår hvad jeg mener) jeg elsker det danske cover til bogen. Det er ikke fordi det er fyldt med detaljer. Men coveret passer så fint sammen med den første bog, også er det også rigtig fint når man bare sidder med bogen alene. Jeg er helt vild med de varme jord farver, og byen der er i baggrunden. Generalt synes jeg at der er nogle ret spændende covers fra rasten af verden. Jeg er som sagt helt vild med de varme farver, og at der næsten altid er den her by på forsiden (om den så er stor eller lille), samt en lille gruppe af mennesker.

Jeg glæder mig til at komme i gang med bogen, og se hvad der kommer til at ske med Thomas, og alle de andre i gruppen. Har i læst den, og hvad er jeres fredags bog?

  photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

2 thoughts on “#fredagsbog

  1. Jeg har læst alle tre bøger, og elskede hele serien. 😀

    Pt læser jeg “I’ll meet you there” som er noget helt andet, og “Salt & Stone” som holder sig i det lidt sci-fi prægede uden rigtig at være det som sådan.

    • Uh nu glæder jeg mig endnu mere til at læse de to sidste 🙂 Jeg er godt i gang med den, og jeg synes at den er ret spændende. Jeg kender dem ikke, men de lyder gode 🙂

Skriv et svar

