Instaspam.

Uge 13 i 2015.

  1. Jeg slapper af på Baresso inden jeg skal mødes med familien. 
  2. Der bliver hygge hos familien. 
  3. Har fået en super lækker uventet bogpakke fra Gyldendal
  4. Jeg nyder de første påskedage hos min mormor og morfar. 

  1. Jeg synes at Jógvan skulle havde vundet. Men Emilie gjorde det også godt.
  2. Det er lørdag og solen skinder. Så min mormor, morfar og jeg er ude og nyde vejret
  3. Søen og skoven er super skøn. Det bliver dejligt når der kommer blade på træerne. 

Hvis du vil se flere af mine billeder. Hedder min bruger Mabrsa.  

 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

One thought on “Instaspam.

Skriv et svar

