Leibster Blog Award Nomination

img_1335Fortiden køre der Leibster Blog Award Nomination. Sidste år blev jeg nomineret af Anne-Mette og Cathrine. Jeg ved enlig ikke så meget om det, men jeg synes at det er super hyggeligt, og en sjov lille blog leg. I år er jeg nomineret Jeanette og Hejdi. Tak for det ❤ Hvis jeg er blevet nomineret af flere personer, må i lige gør mig opmærksom på det.

Regler for LBA:

1: Skriv et indlæg om din nominering.
2: Skriv 11 random ting om dig selv.
3: Svar på de spørgsmål du er blevet stillet.
4: Nominer selv nogle bloggere i dit indlæg.
5: Stil de nominerede 11 nye spørgsmål.
6: Gør opmærksom på din nominering af dem.

11 random ting om mig.

  1. Jeg har blogget siden 2011, og jeg elsker det. Jeg var lidt i tvivl om jeg skulle opret en blog. Men det er en af de bedste ting jeg har gjort, og jeg er så glad for at jeg gjorde det.
  2. Det er ikke nogle hemmelighed at jeg elsker at læse. Da jeg var yngere var jeg vil med krimi. Men nu synes jeg at de er kedelige. Til gengæld er jeg helt vild med dystopisk. Samt bøger med fantasy, chick lit, kærlighed bøger.
  3. Min bogsamling er kommet op på over 200 bøger. Nogle vil måske synes at det er lidt. Men jeg synes at det er meget. For det er sjældent at jeg køber bøger.
  4. Nogle gange vil jeg ønske at jeg var mere kreativ end jeg er. F.eks at jeg kunne tegne, sy osv.
  5. Jeg synes at det er super hyggeligt og fint med blomster i hjemmet. Men jeg er så dårlig til at holde dem. Så der for har jeg kun blomster i hjemmet når jeg får nogle.
  6. Hvis jeg en dag vandt så mange penge (man har vel lov til at drømme :P) at jeg kunne leve af det. Vil jeg sælge mit hjem, pakke mine ting sammen, og tag ud og udforske verden på ubestem tid. Det skulle være steder, alt fra storbyer til øde strande med palmer, samt besøg kendte og ukendte steder.
  7. På det seneste er jeg begyndt at følge bloggere der skriver om mad og bolig, da jeg finder det ret spændende. Specielt bolig bloggere. Så hvis i kender nogle gode bloggere inde for de emner. Må i endelig sige til 🙂
  8. Da jeg første gang så Ebay, og læste om hvad det var. Sagde jeg at jeg aldrig vil turde at købe der fra. Nu er jeg har jeg købt en del ting fra siden, og jeg har stor stor set kun oplevet positive ting, ved de ting jeg har købt.
  9. Jeg kunne aldrig finde på at blive vegetar.
  10. Hvis jeg boede et sted, hvor man måtte have andet end bur dyr, havde jeg nok haft en kat eller to. Jeg synes at de er så dejlige, og jeg kunne virkelig godt tænke mig at have en.
  11. Min veninde og jeg har aftalt at for hvert kilo vi taber os, ligger vi 10 kr til en tattoo. Jeg vil virkelig gerne have en. Men jeg tror ikke at jeg tør pga smerten og nålen. Og der udover er jeg også usikker på, hvilket motiv min tattoo skulle have. Jeg har før skrevet om tattoo i det her indlæg. 

Jeanettes spørgsmål: 

1: Nævn 3 gode og 3 dårlige ting ved dig selv?
De gode: Jeg er et positivt menneske, tålmodig, og betænksom/hjælpsom over for mine venner og familie. De natagtvie ting: Tænker for meget over tingen, glemsom, Jeg har for lidt overskud.
2: Hvornår har du sidst gjort noget pinligt og hvad?
Det kan jeg ikke huske. Det er ikke særlig tit at jeg gør sådan noget. Men da jeg mødt Bubber til intwuet til ude og hjemme. Sagde jeg til ham at hvis han nu kom ud med en biografi, og du gerne vil have den anmeldt, skal du endelig sige til. Hvor efter han kigger lidt sjovt på mig og siger at det har jeg da i 2011. Det var lidt pinligt.
3: Hvad glæder du dig mest til ved 2015?
Jeg glæder mig til sommeren, og til alle de skønne oplevelser jeg kommer til at opleve i løbet af året. Blandt andet et bogbloggertræf i efteråret, bogforum, ture til Tivoli osv.
4: Hvad er din største last pt?
Det er min træng til sukker. Sådan noget som cola, og søde sager.
5: Hvad hader og elsker du mest ved andre bloggere?
Jeg hader mest dem, der blogger bare for at få ting ud af det, og hvor de ikke har hjertet med i det de skriver. Jeg elsker andre bloggere, når de giver sig tid til at smide en lille kommentar, og dem der tør at skrive dybe og åben indlæg. Der udover er det også super hyggeligt at have den kontakt, man kan have til andre bloggere.
6: Hvis du kunne ændre noget ved dit liv i dag, hvad skulle det så være?
Det ved jeg ikke. Måske et bedre forhold til min far, og hans familie.
7: Hvad bruger du mest tid på, på internettet?
Skole arbejde. Vi bruger stor set hele tiden nettet, når vi er på skolen. Men når det er privat, så er det på bloggen, smat andres blogs. Der udover bruger jeg også en del tid på sider som Facebook, Youtube, Goodread og Ebay.
8: Hvad kan du bedst selv li ved din blog og hvilket af dine indlæg er dit yndlings?
Jeg kan godt lide at det er mit frirum, og jeg kan skrive, hvad jeg har lyst til. Et af mine ynglind indlæg er  nok et af de første gange, hvor jeg åbnede op og fortalte om Ventilen. Men jeg også helt vild med de her Ego indlæg, hvor jeg snakker om mine bolig drømme, samt de indlæg jeg før hen kaldte Inspirations billeder, og sidst men ikke mindst alle de indlæg, hvor jeg har skrevet om de møder jeg har med den ene skønne og inspirerende forfatter efter den anden.
9: Noget du ønsker du var bedre til?
Jeg vil gerne være bedre til det kreative. S¨dan noget som at tegne osv. Der udover vil jeg gerne være bedre til at tænke ud af boksen, når det kommer til mad. For jeg synes at jeg laver det samme aftensmaden og det er kedeligt i længden. 
10: Hvis vi skulle mødes, hvad skulle vi så lave?
Enten skulle vi mødes i en eller anden by for at shoppe, og hygge os på en café. Men det kunne også være hyggeligt at lave noget juice og spille noget Sims sammen 🙂
11: Hvad er den fedeste oplevelse du har haft med din blog?
Det er nok alle de personer jeg har mødt via den. F.eks de forskellige bloggertræf, og sammenarbejde med de forskellige forfattere. Der var f.eks den gang, hvor 5 bloggere lavet noget sammen med Helle Ryding. Og der var vi så heldige at komme med til hendes respition med hendes nye bøger. 

 Hejdis spørgsmål:

1: Hvor gammel var du, da du fik dit første rigtige kys?
Jeg tror at jeg var omkring 16-17 år. Det var ikke noget særligt, så jeg kan ikke rigtig huske det.
2: Hvad er din livret? Har det altid været den?
Jeg er ret splittet her. For jeg elsker mad. Men jeg synes ikke at der findens noget beder end et dansk julebord. Med and, sovs, kartofler osv. Men jeg elsker også det at sidde ude på en varm sommeraften, hvor man griller.
3: Hvilke tre ord tror du ANDRE vil beskrive dig med? Dvs ikke hvad du selv mener!
Betænksom/hjælpsom, stille og sej.
4: Hvad for mad ville du lave på førdte date? Og hvorfor den ret?
Jeg tror at jeg vil lave en lækker bøf, med nogle kartofler, samt salat til. Eller også vil jeg lave en eller anden pasta rat. Det kan de fleste fyre godt lide, så det er rimeligt sikkert. 
5: Fortæl om mindst to tattooes du gerne vil have lavet, hvis du SKAL en.. (Selv hvis du ikke vil have nogen)
Jeg skulle enten have noget med en uge, der læser i en bog. Eller også skulle det være en eller anden figur fra Disney med et citat. Hvis det er har jeg samlet nogle tattoo som jeg synes er fede lige her.
6: Hvad hader du mest ved dig selv personlighedsmæssigt?
Der er ikke som sådan noget jeg hader, for jeg er som jeg er. Men jeg synes til tider at det kan være træls at jeg kan virke usikker, og at jeg tænker for meget over tingen, i stedet for bare at gøre det.
7: Hvad kan gøre dig glad, lige meget hvor knotten du er?
Det hjælper altid at snakke med mine veninder, eller finden et eller andet danse nummer på. F.eks Michael Jackson – The Way You Make Me Feel.
8: Hvad er dit yndlings citat?
Der er vildt mange. Blandt andet det her: “Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”
9: Hvad er magisk for dig?
Det forfattere kan få en til at græde eller grine over deres ord er på en eller anden måde magisk. Men jeg synes også at Disneys film er magsik, fordi det er nogle film som alle kan se og nyde. 
10: Hvad er den bedste julegave du nogensinde har fået?
Det var da jeg fik en billet til Thailand af mine bedsteforælder. De har 4 børnebørn, og vi skulle alle sammen afsted i to uger med dem helt alene. Og det var sådan en stor og fantastisk oplevelse. 
11: Hvad er det pinligste du kan huske du har lavet?
Jeg er ikke den der laver pinlige ting. Så den jeg kan huske er den med Bubber.

11 spørgsmål til mine nominerede:

  1. Hvordan har din dag været?
  2. Hvilken højtid er din yndlings højtid, og hvorfor lige den?
  3. Hvad er en perfekt date for dig?
  4. Hvilken film så du sidst i biografen, og levede den op til dine forventinger?
  5. Hvis du kunne rejse hen til, hvilket som helst sted i verden. hvor skulle det så være?
  6. Hvad er din yndlings farve, og hvorfor lige den?
  7. Hvad fik dig lyst til at blogge?
  8. Hvad er dit yndlings citat?
  9. Hvilken bog læste du sidst?
  10. Hvordan ser dit liv ud om 5 år?
  11. Hvilken video så du sidst på Youtube?

Jeg vil gerne nominere:

Jeg har ikke rigtig styr på hvem der er blevet nomineret. Men jeg nominere Cathrine og Mie. Og hvis du ikke er blevet nomineret, men gerne vil lave det, skal du være velkommen 🙂

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

2 thoughts on “Leibster Blog Award Nomination

Skriv et svar

