Instaspam.

Uge 10 i 2015.

  1. I den her uge er jeg blevet færdig med Legend, som er en utrolig spændende bog.
  2. Himlen er super smuk med månen, og det hele.
  3. Jeg lytter til Skammerens datter i timerne i skolen. Det er ret så hyggeligt. 
  4. I sidste uge fik jeg købt lidt bøger på Plusbog, fordi der var et godt tilbud.

  1. Er i Disney butikken med som er en sød butik. 
  2. Om søndagen fik min familie og jeg en omgang brunch på café Apropos. Mums.

Hvis du vil se flere af mine billeder. Hedder min bruger Mabrsa.  

 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

