En personlig Kalender

Sponseret indlæg fra Personlig Almanacka

Sidste år jeg havde jeg vildt mange aftaler, og jeg brugte bare min kanlender i min telefon. Men det var ikke altid at jeg huskede at skrive dem ned i farten. Så nogle få gange oplevet jeg at jeg havde lavet dobbelt aftaler, eller at jeg havde glemt dem. Hvilket ikke er særligt fedt. Så i år hvde jeg besluttet mig for at jeg vil få mig en rigtig kalender, problemet er bare at jeg synes aldrig at der var nogle der var lige mig. Enten så var størrelsen forkert, eller også var der ikke de ting jeg skulle bruge i kalender, samt alt for kedelige.

DSC_0008Så derfor havde jeg opgivet at finde en kalender. Men så faldt jeg over Personlig Almanacka. Jeg har set at der er nogle andre bloggere der har skrevet om deres kalender, og efter at jeg havde kigget lidt rundt på deres hjemmeside, og havde læst om hvem de er. synes jeg at det er en genial idé. For på deres hjemmeside, kan du designe din kalender som du vil have det på en let og enkel måde. Du kan betemme alt fra dens strøelse, til hvad der skal står når man åbner den, farverne i den, og hvilken små moduler du vil have, så de passer til dig. På de sidste sider er der nogle ekstra sider, hvor du kan vælge alt fra Sudoku, malesider, kort, tern smat lineret sider osv. Jeg har valgt at have kort og lineret sider, så jeg har plads til at skrive andre notater og lister ned. 

PicMonkey Collage

Man kan stor set vælge alle farverne på ens kalender, og jeg har valgt et rødt farve tema til min kalender, da det er min yndlings farve. Der udover kan man selv lave sin egen forside og bagside med et personligt billede. Man kan også få nogle forskellige mønster og farver, hvis man ikke vil have et billede. Som i kan se har jeg valgt at tage en masse billeder fra 2014, som får minder frem. Selve kalenderen har et gemnemsigtet beskyttelse lag, og det er rigtig fedt. For det vil være træls, hvis kalenderen gik i stykker. Da jeg fik min kalender var jeg overrasket over, hvor god og lækker kvaliteten er, og hvor klare farverne er på ens billeder. Den flyder og vejer heller ikke særlig meget, hvilket er et stort plus, for så er den nem at have med i tasken. 

Jeg er vildt glad for min kalender, og jeg bruger den hver dag. Jeg kan godt lide at man kan se en hel uge ad gangen, for så er man ikke er i tvivl om, hvad der skal ske i den kommende uge. På deres hjemmeside, står der at der kan gå op til 14 dage, før man modtager sin kalender. Men der gik en uge fra jeg havde bestilt den, til jeg fik den, og det var super lækkert. at den kom så hurtigt. Jeg elsker at man kan lave den så personlig, samt alle de ting man kan tilføje, så den passer til ens behov. Det er super nemt at lave en kalender. Så jeg vil varmt anbefale at gøre det, hvis man står og mangler en klander der gerne må skilde sig ud fra dem man kender fra butikkerne.

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

5 thoughts on “En personlig Kalender

    • Mange tak 😀 Jeg brugte også før hen min telefon. Men nu hvor jeg har fået den her kalender, kan jeg ikke ladehver med at bruge den 🙂 Jeg synes også at det er hyggeligt med en rigtig kalender, og det er så fint og personligt, og jeg har et meget bedre overblik over mine aftaler

      knus ❤

  1. Din kalender er rigtig fin ❤ Jeg var i efteråret så heldig ved Belladotte at vinde en kalender derfra, og jeg er også total vild med min kalender ❤ Det er sjovt så forskellige vores kalendere er, og det er fedt, at man selv kan designe den, så den passer til ens behov 🙂

    • Ej hvor sjovt at du også har en 🙂 Nu hvor du siger at de er så forskellige, så får jeg helt lyst til at se din 🙂 Jeg synes også at det er super smart idé, og jeg er glad for at jeg har en 🙂

Skriv en kommentar