Et par af de hurtige #4

 

  1. DSC_0043I dag skal jeg og 3 venner (som jeg har mødt via Ventilen) til et møde hos det lokale frivillige center. Vi er ved at starte noget nyt op, og jeg håber at de vil lytte åbent til de idéer og forsalg vi kommer med. For vi ved at der er brug for det i byen. Hvad det er skal jeg nok komme mere ind på, når jeg ved om det bliver til noget.
  2. Jeg glæder mig til i morgen, for efter skole skal jeg mødes med Cathrine og hendes kæreste inde i KBH. Det bliver så hyggeligt at se hende igen ❤
  3. Weekenden bliver super hyggelig. For om lørdagen skal jeg træne med en veninde, og om søndagen skal jeg til brunch i København med familien.
  4. Jeg har lige set programmet for weekendens fantasy festival i Esbjerg. Jeg skal detsvære ikke med. Men Hans (min mors kæreste) skal fortælle i Troldegården. Han var også med til krimi festivalen og jeg vil lyve, hvis jeg sagde at jeg ikke var misundlig 😛 Men jeg må opleve det en anden gang.
  5.  Jeg elsker at foråret er på vej. Det er så fint med alle de små blomster, der er ved at springe ud, og det er super fedt at man kan mærke at dagene bliver længere.
  6. Jeg har været nede og kigge ved bog og idés bogudslag. Jeg gik der fra uden at have købte noget, for der var ikke nogle bøger der sagde mig noget. Men så er det godt at man kan finde gode tilbud på Plusbog. 😀
  7. I den her uge har jeg hørt Skammerens datter af Lene Kaaberbøl på lydbog. Det var rart at få den genfrisket inden jeg skal ind og se den, for jeg kunne stort set ikke huske noget fra den. De andre bøger i serien, findes også som lydbog. Så dem kommer jeg sikkert til at høre i løbet af måneden

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

One thought on “Et par af de hurtige #4

Skriv et svar

