Instaspam.

Uge 9 i 2015.

  1. Lige nu lytter jeg til skammerens datter. Det er super hyggeligt, og det er rart at høre den inden filmen kommer. 
  2. Har fået mit bogmærke fra Ebay. Jeg er ret vild det, fordi det er så anderledes i forhold til andre bogmærker. 
  3. Er i ventilen til noget gammel ventil haløj. Det var vildt sjovt at se alle dem man kender fra Ventilen.
  4. Min veninde og jeg var op i byen om lørdagen. Jeg fik ikke købt noget, men vi fik en lækker frokost

  1. Min veninde og jeg fik lavet vores ugelige middag. Det er ikke sidste gang at vi får det her! Mums.
  2. Lørdag aften var der en smuk solnedgang imens vi gik og lavede mad. 
  3. I Februar har jeg fået 5 bøger fra forskellige forlag. Jeg glæder mig til at læse dem. 
  4. Min familie kom på besøg om søndagen, hvor jeg fik lavet en lækker raclette middag. 

Hvis du vil se flere af mine billeder. Hedder min bruger Mabrsa.  

 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

