Instaspam.

Uge 8 i 2015.

  1. Min veninde og jegs ugelige middag. Den her gang stod den på æggekage. 
  2. Min veninde og jeg fik endelig set Fifty Shades of Grey
  3. Det er godt nok lang tid siden at jeg har været i Næstved. 
  4. Jeg bliver underholdt af The Ellen DeGeneres Show

  1. Fik lækker aftensmad om lørdagen. 
  2. Så fint med vintergækkerne. 
  3. Min veninde og jeg har fundet vores pladser til Oscarshowet. 
  4. Min veninde og jeg på er klar til aftens show. 

Hvis du vil se flere af mine billeder. Hedder min bruger Mabrsa.  

 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

