Oscars 2015

Søndag nat kommer årets Oscars show. Min veninde og jeg så det for første gang i biografen sidste år. Vi var oppe hele natten, og vi elskede stemningen der var i salen, og alt det der sket i løbet af aften/natten. Så i år sad jeg klar til billet sallet, så vi kunne få nogle gode pladser. Sidste år så vi det i Dagmar. Ingen af os har været der før, men vi synes at biografen er super hyggelig, så vi har valgt at tag den igen i år.

Jeg elskede Ellen DeGeneres som vært. Jeg var underholdt, og jeg nød at se hende . I år er det Neil Patrick Harris der er vært. Jeg kender ham ikke, ud over nogle få klip fra Youtube, og jeg synes at det ser lovende ud. Sidste år viste de filmen Nebraska, før det store show. Jeg synes at den var ret kedelig, og jeg var skuffet over at de viste den film. Så jeg er glad for at vi skal se Teorien om alting. For jeg tror at det er en fantastisk film. Den er blandet andet nomineret til årets film, og der udover har Eddie Redmayne fået en nominering for sin rolle i den.

Af årets Oscar nomineringerne har jeg set The Imitation Game (nomineret til 8 nomineringer) og Boyhood (nomineret til 9 nomineringer), Hobbitten: FemhæreslagetMr. Turner, X-Men: Days of Future Past,  Captain America: The Winter Soldier, Maleficent, The Imitation Game er en fantastisk film, så jeg håber at den får nogle Oscars med hjem. Af de mandlige skespillere håber jeg at det er Benedict Cumberbatch (for The Imitation Game) eller Eddie Redmayne ( for Teorien om alting) der får en Oscers med hjem, for jeg synes at de er nogle fantastiske skuespillere. Der er også et par gode kvindelige skuespillere der er nomineret i år. Så det bliver spændende at se, hvem der ender med at få dem. 

Skal i se det i år?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

2 thoughts on “Oscars 2015

  1. Jeg ser det igen alene i år fra sofaen.. Havde overvejet at se det med nogen, men der er jo ikke mange som kan sidde oppe hele natten 😀

    Jeg er ikke sikker, men har han ikke været vært før.. kan simpelthen ikke huske mere.. ha ha..
    Jeg er sikker på at der aldrig er nogen som vil slå ellen, men han er altså ret cool.. 😀

    Lige nu overvejer jeg om der er nogen af filmene jeg kan nå at se og evt hvad jeg skal handle ind og hygge mig med. Lidt natmad og hygge høre der sig altså til. 😀

    Knus ❤

    • Uh det lyder super hyggeligt 🙂 I følge den her liste er det første gang at han er vært http://da.wikipedia.org/wiki/Oscaruddelingen. Jeg har det som dig, at der det bliver svært at kunne slå Ellen. Men jeg er spændt på at se ham.

      Hvis du ser nogle af filmene, må du lige sige, hvordan de bliver 🙂 Min veninde og jeg er også ved at planlægge, hvad vi skal have med, og vi har blandt andet valgt at tag små hjemmelavet pizzasnegle med 😛 Så det skal nok blive godt.

      Håber at du får en hyggelig aften på sofaen

      Kram ❤

Skriv et svar

