Wish-Board 2015

I år har jeg ikke rigtig lavet nogle nytårs forsæt. Jeg synes at de er åndsvage, og jeg kan ikke holde dem, så hvorfor bruge tid på det? Jeanette og Louise har i år lavet to (meget!) forkellige, men super fede Wish-Board/Ønske Bræt for 2015. Så vidt jeg kan læse mig til, bruger man et Wish-Board til at skrive de ting ned, som man gerne vil opnår/mål/tanker i løbet af året.

Jeg synes at det er en fed idé. Det er en sjov og anerledes måde at gøre det på end det med nytårs forsæt, og da Jeanette udforet mig til at lave et (jeg fik en uge til at lave det i) Wish-Board, besluttet jeg mig for at jeg vil gøre det, og her kan i se mit Wish-Board.

Wish-Board

^^ Tryk på billedet, hvis du vil have det større 

Jeg er godt tilfreds med mit  Wish-Board. Det tog lidt at komme i gang med det, men der fra gik det også der ud af, og jeg synes selv at jeg har fundet frem til nogle gode ting, som jeg vil have fokus på i løbet år. I år har jeg valgt at der skulle nye boller på suppen. Så jeg gerne have mere fokus på min sundhed. For det er ikke er noget jeg har brugt min tid på før nu. Og jeg er sikker på at det nok skal blive den største udfordring af dem der er på mit Wish-Board.

Både Jeanette og Louise har fået (mener jeg) printet deres ud, og jeg overvejer selv at gøre det. Men så skulle det være for, at jeg kan have det liggende i min kalender eller sådan noget. Men lige nu er det fint, at det er her på bloggen. Jeg synes at det har været fedt at lave et Wish-Board, og hvis i har lavet et kunne det være sjovt at se jeres.

Har i fået sat jer nogle mål/tanker om 2015? 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

5 thoughts on “Wish-Board 2015

  1. Jubii… flot at du nåede det.. sejt gået.. 😀
    Synes det er blevet super fedt og dejligt at du har lavet det på din egen måde.
    Håber du når alle de gode punkter og skønt at du er med på den sunde stil, så kan man lettere bakke hinanden op.. Har du set min facebook gruppe -Sundt.

    Knus ❤

    • Mange tak 😀 Jeg var bange for at jeg ikke vil kunne nå det, men vi havde heldigvis en hjemmedag i går. Så kunne lige nå det. Det er super fedt at vi kan gøre det, jeg har ikke set den, men jeg vil da lige se om jeg kan finde den. Ellers må du gerne tilføje mig 🙂

      Kram ❤

  2. Hvor er dit ønske bræt blevet rigtig godt 🙂 Der er vel nok mange gode ting på. Nu håber jeg så for dig, at tingene lykkes for dig i år ❤

Skriv et svar

