Januar Blog challenge #31

Et billede fra din nytårs aften

 

DSC_0019Min nytårs aften var stille og rolig. Næsten for stille, men min veninde var syg. Så der blev ikke taget mange billeder i løbet af aften, for det var kedeligt at tag billeder af os der sad og så fjernsyn. Jeg har ikke nogle planer med nytårs aften  år. Men jeg håber at der sker lidt mere end forrig år. 

Det her er sidste dag med min Blog challenge. Jeg håber at i har synes at det har været sjovt at se med, for jeg synes at det har været sjovt at lave det, for det er en sjovt måde at få set på alle de billeder, man fik taget i løbet af året. Det gik så godt med den her, så jeg har valgt at jeg vil gemme den, og lave den 2015. Nogle emner vil blive de samme, men der vil også komme nogle nye emner. Tak til jer der deltog i den her omgang. Det har været rigtig sjovt at se hvad i har fundet på, og i har vist nogle fantastiske billeder 🙂 

Januar BC

Dem der deltager i min  Blog challenge:
CathrineMetteMieSarah og Janni

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

One thought on “Januar Blog challenge #31

Skriv et svar

