Nyt til reolen #17

 

PicMonkey Collage

I løbet af November og December måned fik jeg en del bøger. Jeg ville havde vist jer dem noget før. Men pga min sygdom og skolen får i det først at se nu. Jeg har læst nogle af bøgerne, og de er super gode. Jeg har linket et link til anmeldelsen, hvis i gerne vil læse den. Jeg er super glad for bøgerne, og jeg glæder mig til at læse dem jeg endnu ikke har fået læst.

Bøger til anmeldelse: 

  • Fanget af dig af Sylvia Day. Fra Politikens Forlag.
  • Hvad du ønsker af Sylvia Day. Fra Politikens Forlag. 
  • Will Grayson, Will Grayson af John Green & David Levithan. Fra Politikens Forlag.
  • Let it snow af af John Green, Lauren Myracle & Maureen Johnson. Fra Politikens Forlag. Anmeldt
  • Paper towns af John Green. Fra Høst & Søn/Rosinante & Co. Anmeldt.
  • Den fredløse af Carina Evytt. Fra Tellerup. Anmeldt.
  • Slangestenen af Martin Vinther Madsen. Fra Tellerup.
  • Udvalgt af Louise Haiberg. Fra Louise selv ved Bogforum. 

Købt, fået eller vundet:

  • Smertens søn af J. R. Ward. Købt ved Bogforum.
  • Leoniderne af Nanna Foss. Købt ved Bogforum.
  • Burgere! af af Valery Drouet & Pierre-Louis Viel. Købt via Plusbog.dk
  • Brudeskibet af Jojo Moyes. Fra Rikke via Secret Santa.
  • Oplæring af tara sue me. Fra Rikke via Secret Santa.
  • Hvis jeg bliver af Gayle Forman. Fra Rikke via Secret Santa.

 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

3 thoughts on “Nyt til reolen #17

Skriv et svar

