Januar Blog challenge #27

Et billede der giver dig lyst til sne

Da jeg skrev emnerne til de her dage i slutningen af 2014. Hvor vi kun havde fået sne i Januar. Men nu har vi haft en del sne. Typisk. Jeg elsker sne, men på det seneste har vi haft en del af det her på Sjælland. Så håber jeg at det først kommer igen en gang til December måned. For nu gider jeg det ikke mere 😛

Januar BC

Dem der deltager i min  Blog challenge:
CathrineMetteMieSarah og Janni

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

2 thoughts on “Januar Blog challenge #27

  1. Vi fik lidt sne i lørdags, men i går var det hele smeltet igen… og det er stort set det eneste vi har haft i år indtil videre 🙂 Men det gør mig nu heller ikke noget, jeg hader at skovle sne – så det må gerne holde sig væk 🙂

Skriv et svar

