Januar Blog challenge #26

Et billede fra en højtid

PicMonkey Collage

 

Min ynglings højtid er uden tvivl julen. Jeg elsker den, og jeg nyder alle dagene i December måned. Men jeg synes også at påsken er rigtig hyggelig, og jeg synes ikke rigtig at jeg fik den frem på bloggen. For den var meget stille og rolig. Det jeg husker bedst fra påsken er det fine gækkebrev som jeg fik af Jeanette. der udover blev jeg klippet, som var et påske æg fra min mor, og ellers havde jeg bare nogle hyggelige stunder sammen med familien. 

Januar BC

Dem der deltager i min  Blog challenge:
CathrineMetteMieSarah og Janni

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

4 thoughts on “Januar Blog challenge #26

  1. Julen er uden tvivl også min favorithøjtid, i hvert fald af de danske af slagsen. Jeg er dog også ret glad for den amerikanske Thanksgiving, men det holder vi jo ikke rigtig i DK, så det må jeg nøjes med at fejre hvis jeg en dag kan klemme et USA-besøg ind på det tidspunkt af året. 🙂

    • Nej jeg har kun prøvet at holde Thanksgiving en gang, fordi vi havde en fra USA boen. Det var ret sjovt at prøve det. Kunne godt forstille mig at det var vildt i USA

Skriv et svar

