Dagens opskrift #11 Granatæble Smoothie

Jeg er blevet ret glad for granatæble. Så da jeg så den her opskrift på valdemarsro blev jeg nød til at prøve den. De fleste ting i hendes opskrift skulle jeg købe. Så jeg fandt på min egen opskrift. Og jeg synes at den blev ret god. Næste gang jeg laver den, vil jeg bare tag granatæblet igennem min juicer, så jeg slipper for alle kernerne, for det var godt nok træls at få dem op i sugerøret.

Dagens Opskrift

Taget efter øjemål:
– Ca til 2-3 glas

  • Banan
  • Granatæble (brugte 1)
  • Honning
  • Cheasy® skyr. Med smag af hindbær og rabarber
  • Appelsin Juice
  • isterninger

Sådan gør du:
Pil granatæblet, så du kun har de små kerner og put alt ned i blenderen. Tilføj så meget af tingen, til du synes at smoothien har den rigtig konsistent. Jeg puttede isterninger ned i min smoothie, for at den bliver dejlig kølig. Man kan også bruge andre sødemiddel end honning. Men nu var det, som  jeg havde. 

PicMonkey Collage2

Tips:

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

 

3 thoughts on “Dagens opskrift #11 Granatæble Smoothie

Skriv et svar

