Januar Blog challenge #24

Et billede fra min fødselsdag

Jeg har fødselsdag den 18 Juli, og (uden at prale ;)) så plejer vejret at være ret godt på min fødselsdag. Så jeg har efterhånden holdt den en del gange ude i skoven. For jeg at man lige så godt, kan udnytte naturen og det lækkere vejr i stedet for at side i en lille lejlighed.

DSC_0082

Vi har lige fået lavet maden, og er klar til at spise. Det er min morfar der er fotograf, og han havde ikke rigtig styr på kameraet (eller skulle man sige finger). men jeg synes nu stdig at det er et rigtig fint billede. 

Hvis jeg selv skal sige det, så var selve dagen helt perfekte. Jeg havde gjort det sådan at folk selv skulle tag kød og drikkelse med. Og jeg vil stå for resten. Så om morgen begyndte jeg at lave salter osv. Da Jimmy stod op, fik vi en lækker hjemmet lavet brunch, og pakket tingene til skovturen. Der ude startede vi med at vi fik eftermiddags kaffe, og senere stod den på aftensmad, hvor blålet blev tændt. Min veninde havde lavet snobrøds dej, så det sad vi og hyggede os med efter aftenmaden. Vi skulle også ryde op efter os selv. Så det blev pænt sent at jeg kom hjem. Men det gjorde ikke noget. For det var en super hyggelig dag. Hvis du vil læse mere om den, kan du se det her

Januar BC

Dem der deltager i min  Blog challenge:
CathrineMetteMieSarah og Janni

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

One thought on “Januar Blog challenge #24

Skriv et svar

