Januar Blog challenge #23

Et billede af et kæledyr

PicMonkey Collage

Jeg har ikke nogle kæledyr, men jeg har mødt 3 skønne kæledyr i løbet af året 2014. Som i kan se er de alle sammen hunde. Meget forskellige hunde, men de er vildt skønne, og det har været lækkert at være sammen med dem, nu hvor jeg ikke har mit eget kærlidedyr.

De skønne hunde hedder Pixie (nr 1) som er min onkels hund. Smilla (nr 2) er min mors venindes hund. De passede den da jeg holdt sommerferie hos dem. Den er noget lille i forhold til Pixie. Men den er lige så kær, som hende. Effie (nr 3) passese min mor og Hans (det er Hans datters hund) den er vild kær og med masser af krudt i røven. Hun er ret underholden. Og hvis jeg skulle have en hund. Skulle det være sådan en bomuldshund For nøj hvor er de søde.

Januar BC

Dem der deltager i min  Blog challenge:
CathrineMetteMieSarah og Janni

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

