Ude og hjemme

I husker måske det her indlæg, hvor jeg fortalte at min mor og jeg blev interview af Bubber til en artikel og en video. Vi har siden det skrevet frem og tilbage med bladet, og i går kunne man se vores artikel (frem til onsdag i næste uge) i bladet. Selv om jeg har vidst, hvad der vil stå i artiklen, så var det alligevel sjovt at se det i bladet med billederne. Jeg fik læst det i går og jeg er positvet overrasket over det. Hvilket jeg er ret glad for, for efter mødet forventet jeg det værste. For jeg synes ikke at det gik specielt godt.

PicMonkey Collage

I bladet snakker jeg om min oplevelse med ensomhed og mobning i skolen. Som et nyt twist får vi også min mors synsvinkel og nogle af de tanker hun har gået med. Første gang vi gjorde det var til bogen Ensom men ikke alene, som jeg synes er rigtig god. Jeg tror at Ventilen gerne vil have lidt fokus på de unges forælder, og hvad man kan gøre, hvis man har en teenager der er ensom . De var ihvertfald glad for at de kunne få vores historie med i bogen. Og siden da har de sendt det ud til pressen. Jeg synes at det er fedt at pressen vil bruge vores histoerie. For jeg håber at det på den måde kan sprede budskabet ud om Ventilen. I forbindelsen af artiklen blev der også lavet en video, og hvis i vil se den. kan i finde den her.  

7 thoughts on “Ude og hjemme

    • mange tak søde for din søde kommentar. Det betyder en hel del. For man er lidt nervøs for hvordan sådan noget vil blive modtaget.

      Efter jeg havde lavet den sad jeg og krummet tær over aften, men nu er jeg ret stolt over det, og jeg håber at det spreder budskabet ud til andre ensomme unge 🙂

      Kram ❤

  1. Den video så jeg faktisk helt tilfældigt den anden dag. Troede at den var ældre – så ikke datoen, men genkendte dig og ville se hvad det var. Det er fedt at du deler dine oplevelser. Godt gået 🙂 Og jeg synes også at det er en rigtig fin og god lille film.

  2. Wow flot at du står frem Marie, jeg tager hatten af for dig 🙂 Har lige siddet og set videoen og den er mega godt lavet, den kan du også godt være stolt af 🙂

Skriv et svar

