Januar Blog challenge #21

Et billede som du ikke kan huske, at du har taget

Jeg kan for det mest godt huske, hvilken billeder jeg går og tager. Men jeg kan ikke huske at jeg har taget det her billede. Jeg kan godt huske at vi var ude og spise på Jensens Bøfhus, før min veninde og jeg skulle se Oscar showet. Og jeg kan huske at jeg tog et billede af maden. Men jeg kan ikke huske at jeg tog det her før manden 😛 Hvis du vil læse om min aften, kan du finde det her

Januar BC

Dem der deltager i min  Blog challenge:
CathrineMetteMieSarah og Janni

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

2 thoughts on “Januar Blog challenge #21

Skriv et svar

