Et par af de hurtige #3

Det er lang tid siden at jeg har lavet sådan et her indlæg. Så jeg tænkte at det var på tide at jeg lavet et.

 

 

  1. I fredags havde Jimmy og jeg en hyggelig dag i København. Hvor vi fejret vores års dag, som vi havde den 3. Så jeg havde ikke set at vi gik fra hinanden om søndagen. Men det er fint nok, og jeg er ret lettet, nu hvor jeg har kommet mig over det, for det har ikke været et nemt forhold. Det eneste jeg stadig er sur over, er måden han gjorde det på. Men det viser også bare at det ikke skulle være os to. 
  2. Min veninde og jeg lavet en lækker middag om mandagen. Vi havde set en opskrift med fyldte pandekager, hvor man selv lavet pandekagerne, og de blev overrsakende gode. Så det er ikke sidste gang at de bliver lavet. I de her pandekager er der ikke noget salat i. Så vi lavet det ved siden af, hvilket jeg er ret glad for. 
  3. I lørdags fik jeg hentet mine nye læse briller og de er super fine. Jeg skal bare lige vænne mig til dem. 
  4. I går sad jeg til noget jule tam tam med nogle venner. Det var super hyggeligt, og jeg vandt mandelgaven. Nå men under aften der det her link fra Cathrine. Jeg har ikke selv set min video på Ude og Hjemme hjemmeside. Så mange tak for linket. Video er den jeg fik lavet med Bubber. Selve artiklen skulle være i bladet fra i dag af og til næste onsdag. Men jeg skal nok lige finde et blad og undersøge, om det er i, før jeg skriver mere om det.
  5. Nordisk Film fejret at der kun var to måneder til den næste Divergent film. Det gjode de ved at give en blu-ray til de første 200 der reposte deres billede. Og jeg var så heldig at være blandt de 200. Hvilket er super fedt, for nu kan jeg gense den første, før den næste bliver vist i biografen.
  6. I dag skal min Kusine og jeg til #Kinotur med filmen The Imitation Game. Jeg glæder mig sindsyg meget til at se den. For jeg synes at den lyder spændende. Udover det er Benedict Cumberbatch og Keira Knightley med i filmen, så helt galt kan det vel ikke blive.
  7. I onsdag i sidste uge var min kusine og jeg i Ikea, og nøj hvor var der mange fede ting.  

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

2 thoughts on “Et par af de hurtige #3

    • Tak søde ❤ Det var mest måden han gjorde det på (5 min efter han var gået skrev han over en sms at han vil være venner og han ikke kunne se nogle fremtid med os) , der kom bag på mig. Så jeg tror at det var det rigtige at gøre. 🙂

Skriv et svar

