Januar Blog challenge #20

Et billede der er taget ude i byen

Jeg har været en del steder i løbet af 2014.Både nye og bekendte steder så her kommer der nogle billeder af de steder jeg har besøgt i år

I år er det 3 gang at jeg oplever bogforum, som bliver holdt i Bella Centeret. Jeg har ikke været i Bella Centeret udover når der har været bogforum. Så jeg ved ikke, hvordan det er at være der ude, når det ikke er der. Men jeg elsker at være der ude når der er bogforum. For det er en super fed stemning, og Bella Centeret er fyldt med fantastiske bøger og mennesker. De 3 seneste år, har jeg kun været der ude en dag. Men i år vil jeg der ud alle 3 dage, så jeg kan nå og opleve det hele. Hvis du vil læse min oplevelse i fra 2014, kan du læse om det her

I 2014 fik jeg besøgt Tivoli to gange. En gang da der var Halloween og en anden gang i December måned. Jeg elsker det sted. I julegave fik jeg et årskort til 2015, og jeg har allerede brugt det, og jeg glæder mig til at bruge det, når de åbner til April. Jeg fik kun et kort til mig selv, men hvis i vil der ind skal i bare sige til 😉

I år har jeg besøgt København utrolig mange gange, og jeg elsker den by! Jeg elsker at man altid kan finde nye spændende steder i byen, og jeg er vild med at man kan gå midt i en stor by, og at der stadig er grønne områder, hvor man kan slappe af. Jeg håber at jeg kommer til at opleve flere hyggelige steder i løbet af 2015

I august var min veninde og jeg inde og se Operaen for første i forbindelse med en musical oplevelse. Det er en sníndsyg smuk bygning, og udsigten der fra er fantastisk. Hvis i vil se flere billeder kan i se dem her

Januar BC

Dem der deltager i min  Blog challenge:
CathrineMetteMieSarah og Janni

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

