Instaspam.

Uge 3 i 2015.

  1. Jeg har fået mit nye super fine cover til mobilen.
  2. Jeg har prøvet at lave en granatæble smoothie, og den var udmærket.
  3. Hygger mig med Golden Globe Awards. Smukke kjoler og smukke mennesker 😀
  4. Om onsdagen kom der sne, men det forsvandt detsvære ret hurtigt.

  1. I onsdags var min kusine og jeg i Ikea, og hvor var der mange lækkere ting.
  2. Da jeg kom hjem fra Ikea, lå der to fine bøger i postkassen.
  3. Jeg fik prøvet Hot Buns. Og det bliver ikke sidste gang at jeg gør det. Mums. 
  4. Efter Hot Buns var jeg i Palads, hvor jeg så filmen Exodus. En okay film.

  1. Endnu en lækker pakke fra Ebay. 
  2. I lørdags fik jeg hentet mine nye læse briller og de er super fine. 

Hvis du vil se flere af mine billeder. Hedder min bruger Mabrsa.  

 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

